Наше опитування |
|
|
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 59
| |
Статистика |
|
|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
| |
|
У категорії матеріалів: 16 Показано матеріалів: 1-16 |
|
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Робота над проектом. Захист проекту |
Технологічний процес пиляння фанери та ДВП ножівкою та лобзиком.
Презентація |
ТЕМА: Вступ. Поняття про технологію. Організація роботи в шкільній майстерні. |
Етапи та стадії виробничого й навчального проектування
|
Матеріали |
Переглядів: 930 |
Завантажень: 257 |
Додав: AnqelOK |
Дата: 03.12.2013
|
Матеріали |
Переглядів: 899 |
Завантажень: 263 |
Додав: AnqelOK |
Дата: 14.11.2013
|
Підручник Трудове навчання 5 клас Сидоренко (хлопці) 2013
Матеріали |
Переглядів: 700 |
Завантажень: 258 |
Додав: AnqelOK |
Дата: 14.11.2013
|
Підручник Трудове навчання 5 клас Сидоренко (дівчата) 2013
Матеріали |
Переглядів: 1198 |
Завантажень: 252 |
Додав: AnqelOK |
Дата: 14.11.2013
|
Технології 10 клас підручник
Матеріали |
Переглядів: 1605 |
Завантажень: 76 |
Додав: AnqelOK |
Дата: 13.09.2013
|
УРОК 6
Тема уроку. Аналіз та компонування інформації для
проекту
Матеріали |
Переглядів: 771 |
Завантажень: 0 |
Додав: AnqelOK |
Дата: 11.12.2012
|
УРОК 5
Тема уроку. Аналіз існуючих
виробів та визначення завдань проекту
Матеріали |
Переглядів: 851 |
Завантажень: 0 |
Додав: AnqelOK |
Дата: 11.12.2012
|
УРОК 4
Тема уроку. Технологія створення банку
ідей
Матеріали |
Переглядів: 723 |
Завантажень: 0 |
Додав: AnqelOK |
Дата: 11.12.2012
|
УРОК 3
Тема уроку. Основні інформаційні
джерела. Технологія пошуку інформації засобами Інтернету
Матеріали |
Переглядів: 881 |
Завантажень: 0 |
Додав: AnqelOK |
Дата: 11.12.2012
|
УРОК 2
Тема уроку. Етапи та стадії
виробничого й навчального проектування
Матеріали |
Переглядів: 651 |
Завантажень: 0 |
Додав: AnqelOK |
Дата: 11.12.2012
|
УРОК 1
Тема уроку. Загальні основи
проектування у виробничій діяльності людини. Види проектів
Матеріали |
Переглядів: 1160 |
Завантажень: 0 |
Додав: AnqelOK |
Дата: 11.12.2012
|
|
|
|
| |