Методична робота в школі планувалася, виходячи з основних принципів:
· відповідність системи внутрішкільної методичної роботи сучасному соціальному замовленню суспільства і держави;
· науковість;
· системність. Цей принцип вимагає підходу до методичної роботи як до цілісної системи, оптимальність якої залежить від єдності мети і завдань змісту, форм і методів роботи з педагогічними кадрами, від спрямованості на високі кінцеві результати;
· комплексність, яка передбачає єдність і взаємозв'язок усіх сфер і напрямків підвищення кваліфікації педагогічних кадрів;
· системність, послідовність, наступність, безперервність, масовість, які передбачають всебічне охоплення педагогів різними формами роботи протягом року, перетворення її на частину системи безперервної освіти;
· творчий характер, максимальна активність діяльності педагогів;
· конкретність, урахування особливостей школи, учителя, диференційований підхід до педагогів;
· спрямованість на виділення основного, суттєвого у підвищенні кваліфікації вчителя;
· єдність теорії і практики за загальної практичної спрямованості;
· оперативність, мобільність;
· колективний характер;
· створення сприятливих умов для ефективної методичної роботи і творчих пошуків педагогів.