БакікоІ.В. – доцент кафедри фізичного виховання Луцького
національного технічного університету,кандидат
наук з фізичного виховання і спорту;
Цьось А.В. –зав. кафедри теорії та методики фізичного виховання Волинського
національного університету ім. Лесі Українки, доктор наук з фізичного виховання
і спорту, професор;
Семененко В.П. – в.о. доцента кафедри теорії та методики фізичного виховання Національного
університету фізичного виховання та спорту України, кандидат наук з фізичного
виховання і спорту.
Документи | Переглядів:821 | Завантажень:19 | Додав:AnqelOK | Дата:27.11.2012
Автор:
Білецька Вікторія Вікторівна доц. кафедри здоров’я, фітнесу та рекреації
Національного університету фізичного виховання та спорту України, канд. наук з
фіз. вих. і спорту
Документи | Переглядів:915 | Завантажень:161 | Додав:AnqelOK | Дата:27.11.2012
І. В. Бакіко – доцент кафедри
фізичного виховання Луцького національного технічного університету,кандидат
наук з фізичного виховання і спорту.
А. В. Цьось –зав. кафедри
теорії та методики фізичного виховання Волинського національного університету
ім. Лесі Українки, доктор наук з фізичного виховання і спорту, професор.
Документи | Переглядів:701 | Завантажень:38 | Додав:AnqelOK | Дата:27.11.2012
Є. В. Столітенко — начальник
Організаційного відділу Федерації футболу України, науковий співробітник
Інституту проблем виховання Академії педагогічних наук України, кандидат
педагогічних наук.
Д. В. Деменков — методист з фізичної
культури Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Документи | Переглядів:1171 | Завантажень:39 | Додав:AnqelOK | Дата:27.11.2012
Ю. С. Козій — доцент
кафедри спортивних ігор Львівського державного університету фізичної культури,
директор СДЮШОР «Прудкий м’яч» з настільного тенісу, відповідальний секретар
федерації настільного тенісу Львівської області, суддя національної категорії,
відмінник освіти України, кандидат наук з фізичного виховання і спорту.
А. М. Окопний —
доцент кафедри педагогіки і психології Львівського державного університету
фізичної культури, заступник декана
факультету фізичного виховання ЛДУФК, кандидат наук з фізичного
виховання і спорту.
І. Х. Турчик — доцент
кафедри теорії і методики фізичного виховання Дрогобицького державного
педагогічного університету ім. І. Франка, кандидат наук з фізичного виховання і
спорту.
В. В. Дерев’янко — завідувачка сектору відділу науково-методичного забезпечення змісту
початкової освіти та основ здоров’я і фізичної культури Інституту інноваційних
технологій і змісту освіти МОН України, відмінник
освіти України.
Документи | Переглядів:1537 | Завантажень:191 | Додав:AnqelOK | Дата:27.11.2012
Інваріантна частина Типових навчальних планів, до якої
входить навчальний предмет «Фізична культура», сформована на державному рівні,
і є однаковою для всіх загальноосвітніх навчальних закладів незалежно від
підпорядкування та форми власності.
Основна мета предмета «Фізична культура» –набуття учнями досвіду діяльності: навчально-пізнавальної, практичної,
соціальної; формування в учнів стійкої мотивації і потреби у збереженні й
зміцненні свого здоров’я, фізичного розвитку тафізичної підготовленості, комплексного розвитку природних здібностей та
моральних якостей; використання засобів фізичного виховання в організації
здорового способу життя.
Документи | Переглядів:1868 | Завантажень:38 | Додав:AnqelOK | Дата:26.11.2012
Гра - історично
склалося суспільне явище, самостійний вид діяльності, властивої людині. Гра
може бути засобом самопізнання, розваги, відпочинку, засобом фізичного та
загального соціального виховання, засобом спорту. Ігри є скарбницею людської
культури. Величезна їх різноманітність. Вони відображають усі галузі
матеріального і духовного творчості людей.Природно, що вивченням ігор займалися і займаються багато галузей знань:
історія, етнографія, антропологія, педагогіка, теорія і методика фізичного
виховання та ін
Ігри, що
використовуються для фізичного виховання, дуже різноманітні. Їх можна розділити
на 2 великі групи: рухливі та спортивні. Спортивні ігри - це найвищий ступінь
розвитку рухливих ігор. Вони відрізняються від рухомих єдиними правилами, що
визначають склад учасників, розміри і розмітку майданчика, тривалість гри,
обладнання та інвентар та ін, що дозволяє проводити змагання різного масштабу.
Змагання зі спортивних ігор носять характер спортивної боротьби і вимагають від
учасників великого фізичного напруження і вольових зусиль.
Матеріали | Переглядів:1072 | Завантажень:46 | Додав:AnqelOK | Дата:26.11.2012
Гра - історично склалося суспільне явище,
самостійний вид діяльності, властивої людині. Гра може бути засобом
самопізнання, розваги, відпочинку, засобом фізичного та загального соціального
виховання, засобом спорту. Ігри є скарбницею людської культури. Величезна їх
різноманітність. Вони відображають усі галузі матеріального і духовного
творчості людей.Природно, що вивченням
ігор займалися і займаються багато галузей знань: історія, етнографія,
антропологія, педагогіка, теорія і методика фізичного виховання
Матеріали | Переглядів:1634 | Завантажень:104 | Додав:AnqelOK | Дата:26.11.2012
Спорт вступає у той етап розвитку, коли зростання
досягнень пов'язаний з пошуком унікально талановитих спортсменів, дбайливим
культивуванням їх здібностей протягом всієї багаторічної підготовки, ювелірної
шліфуванням майстерності на основі даних сучасної науки. Таким чином, наука
про спорт - закономірний результат багаторічної аналітико-пізнавальної
діяльності і узагальнюючих досліджень в галузі спортивного тренування і
змагань. Аналіз змісту і структури науки та спорту свідчить про те, що її
призначення - пізнання явищ спорту та спортивної діяльності, об'єднаних у
центральну дисципліну - теорію і практику спорту. І тільки висококваліфікований
спеціаліст, тренер-науковець, може виховати спортсмена, готового піднятися на
спортивний Олімп.
Матеріали | Переглядів:795 | Завантажень:58 | Додав:AnqelOK | Дата:26.11.2012