З 11 по 15 вересня у школі було проведено «Олімпійський тиждень», присвячений Дню фізичної культури та спорту.
Учні впродовж тижня змагалися у спритності та витривалості, отримали можливість більше дізнатися про історію Олімпійського руху, його ідеї та принципи.
Вчителем фізичної культури за підтрики учениць 9 класу було проведено спортивні змагання "У пошуках Олімпійського вогню" для учнів 1-4 класів, а також змагання для учнів 5-11 класів: жонглювання м яча, кидки м яча в баскетбольний кошик. Було проведено змагання із шахів серед 1-7 класів. Також проводилися Олімпійські уроки, діти малювали малюнки на тему "Мій олімпійський вид спорту", діяла тематична виставка Олімпійської літератури, де діти могли дізнатися про олімпійців України та світу загалом.
Олімпійський тиждень був насичений, цікавий та змістовний, а учні з гарним настроєм та масою позитивних емоцій поверталися додому.
Ми ще раз побачили, що в нашій школі ростуть сильні, спритні й сміливі діти. Тож бажаємо всім спортсменам тільки перемог – як на спортивних майданчиках, так і за їхніми межами.
1.1. Положення розроблено на основі Закону України «Про освіту», Типового положення про загальноосвітній навчальний заклад, статуту навчального закладу, колективного договору.
1.2. Педагогічним працівникам навчального закладу може бути наданий методичний день.
1.3. Методичний день надається за умови навчального навантаження, яке не порушує навчального режиму навчального закладу, не створює перевантаження учнів.
1.4. Методичний день не є додатковим вихідним днем.
2. Мета й завдання
Метою і завданням наданого методичного дня є:
створення необхідних умов для підвищення теоретичної підготовки вчителя шляхом опрацювання методичної і науково-пізнавальної літератури;
створення необхідних умов для підвищення педагогічної майстерності вчителя шляхом вивчення педагогічної і дидактичної літератури, відвідування уроків колег, участі в семінарах;
удосконалення методичної майстерності зчителя.
3. Режим методичного дня
3.1. У методичний день учитель займається самоосвітою:
вивченням законодавчих актів і нормативних документів із питань освіти й виховання;
роботою з тематичного планування із проблем навчального закладу;
Завжди яскравий, насичений емоційністю та хвилюючою атмосферою. Голосно звучить урочиста музика, звідусіль лунають теплі поздоровлення i кожне людське серце, хвилюючись відгукується на заклик першого дзвінка!
У цей день від всієї душі хочеться побажати успіхів у навчальному процесі та щоб новий навчальний рік приносив тільки приємні враження!
Рекомендації містять особливості навчання дітей у початковій школі та особливості викладання шкільних предметів учням 5-9-х і 10-11-х класів.
Документ містить посилання на навчальні програми, за якими навчатимуться учні, форми оцінювання, види контролю їх знань, час для вивчення окремих тем, переліки нормативних документів, якими мають користуватись учителі-предметники та інші особливості вивчення кожного предмета.
Міністерство освіти просить довести рекомендації з викладання навчальних предметів до відома керівників загальноосвітніх навчальних закладів та вчителів.
Міністерство освіти і науки надало школам рекомендації щодо особливостей навчального навантаження та оцінювання школярів початкових класів. Відповідні методичні рекомендаціїщодо викладання навчальних предметів у 2017/2018 навчальному році надіслані навчальним закладам країни.
Зокрема, в освітньому відомстві наголошують, що у першому класі домашні завдання дітям не задаються. У других-четвертих класах обсяг домашніх завдань з усіх предметів має бути таким, щоб витрати часу на їх виконання не перевищували: у 2-му класі – 45 хвилин, у 3-му класі – 1 години 10 хвилин, 4-му класі – 1 години 30 хвилин.
У Міністерстві освіти підкреслюють, що домашні завдання також не мають задаватись учням початкової школи на вихідні, святкові та канікулярні дні.
«Недопустимим є перевантаження учнів завданнями, які містяться у додаткових посібниках, зошитах з друкованою основою: зафарбовування малюнків, складання схем, таблиць, виконання додаткових завдань і вправ, написання домашніх творів тощо», - йдеться у рекомендаціях відомства.
Частину навчального навантаження з фізичної культури у початковій школі, за наявності відповідних умов, навчальні заклади можуть використовувати на вивчення окремих навчальних предметів, що забезпечують рухову активність учнів, зокрема, хореографії, ритміки або плавання.
... Читати далі »
Міністерством освіти надано переліки навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих відомством для використання у початкових класах, основній і старшій школі, а також відповідні переліки для використання у школах з навчанням мовами національних меншин. Відповідний лист підписаний заступником міністра Павлом Хобзеєм.
У Міністерстві освіти звертають увагу освітян на те, що вказані переліки постійно доповнюватимуться новими назвами навчально-методичних посібників за результатами їх розгляду відповідними предметними комісіями Науково-методичної ради з питань освіти, а також оновлюватимуться з урахуванням терміну дії грифів і будуть доступними для ознайомлення в режимі онлайн.
Видавництва, що цього року друкують шкільні підручники для учнів 9-х класів почали надавати Міністерству освіти і науки електронні версії підручників для розміщення у вільному доступі.
Більшість електронних версій шкільних підручників для цьогорічних дев'ятикласників вже оприлюднена Інститутом модернізації змісту освіти.
Публікація електронних версій підручників у вільному доступі є обов'язковою вимогою Міністерства освіти. Ця новація цього року використовується відомством вперше.
Міністр освіти Лілія Гриневич, коментуючи необхідність публікації електронних версій підручників навесні цього року наголосила, що всі нові підручники для дев’ятого класу будуть доступні для скачування за державний кошт.
За інформацією Інституту модернізації змісту освіти, станом на 2 серпня установою прийнято від видавництв 118 назв паперових підручників з 228, загальним накладом 440 тисяч примірників, що дорівнює 50% від загальної кількості необхідних підручників для учнів 9-х класів. Розпочато доставку навчальної літератури до книжкових баз обласних департаментів освіти і науки.